Down with love.

Grymt bra film! Går på kanal 5 just nu. Eller ja, den är ju snart slut då men ..
Bra är den iaf, nån mer än jag som kollar? :)

Jättekul var det förut också när syrran och hennes kille Christoffer kom på
besök och käkade middag här :) Snackade massa skit bara, och var ute o gick.
Supermysigt vare, inte så ofta jag träffar henne, men hon kommer imorron också
då hon ska hjälpa mami med att formatera om den andra datorn. haha, mamma
är oteknisk som bara den. Jag är inte så mycket mer teknisk jag heller så (a)

haha gah, vad jag stör mig på min kusin, hon loggar in o ut från msn HELA tiden.
Har hon verkligen så tråkigt?! Tydligen. Men aa, hon är söt ändå :)

Naej, vet ni .. Nu ska jag ta och kolla på tvn och bara mysa. Sen blire sova.
Jag är trött som fan just nu. ;o

Sov sött, Puss!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad var det för film?
God natt

2008-04-26 @ 00:22:20
URL: http://rebcca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0