Fredag!

förlåt, men har inte bloggat nånting på ett tag typ. Varit så mycket, har faktiskt
vart superduktig och pluggat till prov oså. Och igår låg jag även i telefon i hela
5 timmar ;o så.. jag kom i säng runt 01.30 inatt (a) snacka om att det var jobbigt.
Men mys att snacka i tele med världens sötaste iaf :) Blev även väckt imorse runt
7, typ aldrig blivit väckt på bättre sätt (a) hehe.

Kom i tid till skolan iaf, brukar inte göra det på fredagar eftersom jag börjar
såpass tidigt, redan klockan 8. Men jag hann allt. Spanskan gick ganska
fort trots allt. Pluggade till provet jag har om en vecka, jättemycket man ska kunna.
Men jag hoppas att jag klarar det :)

Sen hade vi ju engelska och no, seegt alltså. tråkigt vare. Skulle gjort det praktiska
provet med Nandi på hemkunskapen. Men det var tydligen problem med något i
den salen, så vi fick ha teori istället, vilket betydde att jag fick sluta tidigare. :)
Så det känndes skönt nu när det är fredag och solen skiner. Så nu ska jag snart
till stan faktiskt. 

Ha en toppendag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0