Gah, så tidigt :o

Haha nu är jag skapligt avundsjuk på alla som är lediga, börjar senare osv.
Att man själv har tvingat sig upp såhär tidigt. Inte lätt ska jag tala om för er.
Trött som bara den, och blir inte piggare av att gå upp heller eftersom mami
ligger och sover, det vill jag också juuu!

Sen eftersom jag låg vaken ganska länge igår och väntade på det där telefonsamtalet
som aldrig dök upp. Så till slut la jag mig, då var klockan strax efter 23. Då kan ni ju bara
tänka er hur det var nu när klockan pep. Så ja .. Ingen bra start på dagen om man säger så.
Nån som har tips på hur man kan bli pigg på morronen?! ;o

Har inte tid att ligga framför laptopen heller, ska faktiskt möta Nandi och Anna
om en timme redan. Men jag orkar inte fixa mig sådär jättenoga just nu.

Nu måste jag kila iaf, klä på mig och sånna saker.

Ha en toppendag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0