Godmorron!


Hoppas ni sov gott inatt :) Själv så hade jag jättesvårt att sova, och när jag somnade
så vaknade jag lite från och till, men kom upp i tid iaf. Så det är ju bra :)

Håller på att fixa mig nu, ska åka om typ 30-40 min, så ett tag kvar iaf. Ska
försöka äta lite frukost ;o haha! Brukar inte göra det faktiskt, men måste egentligen
börja med det nu. Ska försöka iaf :)

Sitter och kollar runt lite på kläder på nätet också, finns mycket fint.
Har du tips på nån bra sida? :)

btw! Grattis till bästa Micke som blir 20 år idag. Hoppas du får en
bra dag :)

Nu ska jag kila. Ha en bra dag, puss!

Kommentarer
Postat av: Julia

sv:tack ! (:

bra sidor: halens, ellos, gina tricot, h&m.. (:

2008-04-28 @ 15:52:47
URL: http://juwliiah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0