i2

Håller på att fixa mig just nu, eller ja .. Jag fastnade lite framför datan (a)
Mami kommer o hämtar mig om ca en timme, så ska hon, jag & Asta åka
till i2 en sväng o kika. Ingen lust med det, då det brukar vara tråkigt. Men man
vet aldrig om man hittar något ^^

Solen skiner idag också, ändå sa dom på vädret senast igår att det skulle vara
mulet idag. men det gör inget att solen skiner, bara skönt & man mår mycket
bättre när den skiner, eller jag mår bättre av det iaf :)

menmen, måste kila nu. Göra mig klar och sen sticka :)

Ha en toppendag sötisar.

Kommentarer
Postat av: nadja - leijas mamma

"Du förtjänar mycket bättre än henne tycker jag", det var en trevlig kommentar du skrev till saman. hur moget tyckte du att hans inlägg var, allt han skrev om mig? :S det är rätt så sjukt att du kan sitta och säga att han förtjänar bättre än mig, du känner inte ens mig! & inte saman heller för den delen. han är defenitivt INTE perfekt han heller ska du veta!

2008-05-03 @ 09:44:59
URL: http://nadja92.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0