Ingen rubrik alls.

Shit alltså, vad varmt det är ute! Jag älskar verkligen det här vädret, synd bara
att det håller i sig till fredag eller när det var. Men jag får njuta så länge det varar :)

Kom nyss hem, eller för 15 min sen kanske. Har ju haft konfirmationsträff. Den sista
då vi kommer ha undervisning. Dom sista gångerna nu ska vi ju testa kåpor, träna på
någon redovisning vi ska ha några dagar innan konfirmationen. Sen ska vi även träna
på hur vi ska gå och stå när vi konfirmerar oss. Inte länge kvar nu, en månad kanske.

Mötena på skolan idag gick jättebra. Känns mycket, mycket bättre nu och det är bra!
Nu får det inte bli som det blev, det blir bara jobbigt för min del. Även för andra tror jag.

Nej vet ni, nu ska jag ta cykeln till ica och köpa en glass eller något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0