Kvällen.

Nandi ringde till mig nyss typ angående morrondagen. Vi bestämde att vi skulle mötas vid statoil 7.15.
Även Anna ska åka med oss. Snacka om att jag kommer vara sur och trött imorron. Kommer inte vara
så glad på gymnasieforumet heller. Men det märks. Resan dit blir nog rolig, Nandi hatar när jag kör som
världens idiot på den där cykeln, och hon skriker alltid. Så ja, vi väcker nog halva stan, och det kommer nog
bli lite skoj (: Får dra igång lite musik också så blire nog bra.

Nu väntar jag på att telen ska ringa, och så kollar jag på Top model (: Lyssnar även på
lite musik och käkar chilinötter, fan vad mys det är egentligen!

Måste lägga mig tidigt iaf, måste upp runt 6 iaf. Haha, tyck synd om mig nu typ (a)
Nejdå, men det löser sig. Mami får hälla vatten på mig som hon brukar, eller något sånt.

Nu ska jag kolla på Top model och vänta på telefonsamtalet.

Sov gott sötnosar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0