Onsdag.

Hejsan hoppsan! allt bra med er? Med mig är det faktiskt bra.
Var lite depp igår, men och imorse var jag grymt seg men när dagen
väl kommit igång så gick det mycket mycket lättare, trots att min engelska
lärare blev sur på mig och Nandi. Skulle kolla på nån superdålig film på den
lektionen typ, corpsbride eller vad den heter. Så, första engelskalektionen idag
så gick jag, Nandi och Sandra till handlarn istället :) Andra lektionen låg jag, nandi
och anna ute osv. det var mys :)

Sen har dagen flytit på otroligt bra. Juste, måste bara nämna att vi börjat lite smått med
norska på svenskan. Passar mig alldeles utmärkt (a) Hade lite problem där, men jag hade
rätt till slut :) Ska inte ha något prov i det, utan inlämningsuppgift, och det kommer gå bra
hoppas jag iaf. Får använda mami till hjälp om det skulle bli några problem :)

Vet ni, jag orkar inte skriva mer. Ska ta och gå ut eller något tror ja, solen skiner
som bara den. och det är skööönt!

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0