Plugg.


Usch.. Sitter i sängen och försöker plugga. Går däremot inte sådär jättebra.
Sitter och kollar på MADE samtidigt, och det gör att jag glömmer bort pluggandet.
Inte bra, har ju prov imorron. Så nu får jag sätta fart så jag kan få ett G iaf. men så
svårt kan det väl iaf inte vara. Det märks imorron helt enkelt :)

Juste, nämnde ju förut att jag och Nandi skulle praoplats. Gick ju sådär. Var ju
på Ica och frågade, tanten var otrevlig och sur. Hon bad oss komma tillbaks imorron
då chefen var där runt 15-tiden. Så, får hoppas att jag har slutat vid den tiden.

Nu ska jag in i duschen och så. Sen plugga och kolla tv.
Så vi hörs imorron :)

Ha en toppenkväll! :)

Kommentarer
Postat av: Äldre o visare

vågar du inte stå för dina kommentarer du får? du som pratar om att man ska stå för det man säger.. .

2008-04-16 @ 19:07:29
Postat av: Maria

Hihi, det var riktigt gott också... idag mår jag riktigt bra!, haha :)

/mariapettersson.blogg.se

2008-04-16 @ 20:37:46
Postat av: friida

men vadå det är ju inte samma sak det är ju liksom inte hon som
säger kommentarerna så de är ju inte hennes uppgift att stå för nått hon inte skrivit?

2008-04-18 @ 17:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0