Pretty woman.

Någon mer än jag som ligger och kollar på den? :)
Sett den tusentals ggr, men tröttnar aldrig. Verkligen en
av dom bästa filmerna jag sett alltså.

Usch, nu är det inte många timmar kvar tills man ska till skolan
alltså. Vill inte, skolan ger mig enormt mycket ångest. Får se fram
emot att jag ska till bergvik efter skolan iaf. Måste verkligen ha dom
skorna jag och moster hittade i går. Vill egentligen ha Fred Perry-skorna,
men har inte råd med dom just nu, så dom får vi ta nästa månad eller något.

Sen kanske jag ska ut och gå imorron också. Med Micke, min mosters gubbe.
Han bor ju i stan och aa så snackade vi träning förut. Och så sa han att han brukade
vara ute och gå, så min moster föreslog att han och jag kunde gå så slipper vi gå
själva, inte alltid så kul. Så det märks väl om han ringer imorron eller inte. :p isf
blire två träningspass imorron, eftersom jag även har gympa. Känns skönt att jag
har tagit tag i det iaf.

Nej, nu ska jag kolla på filmen oså. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0