Shopping!

Hoppas ni har haft en minst lika bra dag som jag har haft! :)

Var jättetrött imorse när mamma kom in redan klockan 8, och frågade
om jag ville med henne och moster till stan och så. Tänkte att jag inte
orkade vara hemma, så det var ju bara att pallra sig upp, moster kom redan
runt 8.15 eller något då hennes gubbe börjat jobba. Duschade, fixade mig
och vi åkte iväg. Först stack vi till Mio och kollade på möbler oså till mitt rum
ska ju göra om totalt här inne, tapetsera och sånna saker, :)

Sen åkte vi iaf till stan, min kusin som var kvar hemma i Sysslebäck skulle ha nåra
saker och vi tänkte gå runt och kolla. Moster och jag gick in till någon väskshop, och
där hängde världens finaste väska, köpte den inte för att jag tyckte det var egentligen
slöseri på pengar, men bästa mamma köpte den till mig :) Sen köpte hon även en
klänning till mig från Gina tricot som passar perfekt till konfirmationen och
skolavslutningen. Sen fikade vi, och sen gick vi in på Kicks kollade solglasögon oså.
Så jag köpte ett par solglasögon, jättefina är dom ! :) 

Sen åkte vi även till bergvik, moster bjöd på mjukglass. Snacka om att det var gott.
Sen gick vi bara runt och kollade där, jättemycket folk vare.

Efter nån timme där åkte vi hem, satt i köket snackade och drack te. Sen kom även min
kusin och hans pappa. Satt väl och snackade nån timme och nu har dom åkt, så jag ligger
i sängen och bara slappar, så trött jag är alltså!

Nu ska jag snart till ica, måste ha ny listerine. Blir nog även lite onyttiga saker (A)

Hoppas ni får en trevlig lördag.  Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0