Shopping!


Haft en bra dag? :) Min dag har faktiskt varit helt okej. Slapp skoldag, vart
jätteduktig idag (a) Haha, tycker jag själv iaf.

Hade även världens finaste gympalektion (: haha, skulle ut och gå eller jogga.
jag, Nandi & Anna tog med oss pengar gick till handlarn köpte glass/godis och
energidryck, och satte oss på en bänk. Vi såg ut som ett gäng alkisar kan jag
tala om för er, och dom som gick förbi fick sig ett gott skratt. ;P

Efter skolan ringde mami, och ville ha med mig till Skåre och kolla på skor.
Mötte henne här ute och så stack vi iväg, fick ett par skor som passar till
konfirmationen, skolavslutningen och min systers student, och det var bra!
Nu slipper jag oroa mig över det iaf.

Nu ligger jag i sängen och kollar på Made och ska snart in i duschen.
För sen är det Andra avenyn, gud jag älskar verkligen den serien!

gah, är besviken på dig. du är verkligen inte den jag lärde känna
från början. Vad har hänt med dig egentligen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0