Sommmmmmar!

Gaaah, så varmt och skönt det är trots att jag har bränt mig.
Måste vara minst 15 grader eller något ute.  Märker att sommaren
är på väg. Inte långt kvar till skolavslutningen heller. YES!

Gymnasieforumet idag gick jättebra, och hade superkul :) Så, ja ..
Nu vet jag nog redan vilka linjer jag ska välja. Inte länge kvar tills jag
ska göra det, typ 5 månader eller något.

anyway, efter forumet var det bara att sätta sig på cykeln tillbaks till skolan.
Hade två lektioner, spanska. Satt ute med Frida och hade mys :) varmt o härligt.

Och nu ska jag snart sätta mig på balkongen med en skål med glass och plugga.
Spanskaprov imorron, hoppas det går bra nu ..

Nae, nu ska jag sätta mig ute och jobba lite på solbrännan ;)
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0