Sööndag.

Jag verkligen hatar söndagar. Man vet att imorron börjar skolan, en ny jävlig vecka.
Men det är inte länge kvar till sommarlovet och det är skönt. Har snart prao också,
då kanske man är mer pepp iaf. Det lär märkas. 

Nyvaken är jag iaf. Kusin kom in och väckte mig. Han och mamma har vart på
Ica nu också och köpt lite grejs, så nu blire lite frukost med moster, kusin
och mami, det är mys (: Hoppas mami köpte nytt te, för det förra hon köpte
var jätteäckligt. usch!

Nej, nu ska jag gå ut och vara lite social mot dem. Vi hörs kanske senare :)


Kommentarer
Postat av: Fia

Hej. NU är min tävling i gång på min blogg.. var gärna med och tävla. Det är bara att skriva ett inlägg om att du anmäler dig, så har DU chansen att vinna ett superfint halsband.. Ha en bra dag ! :)

2008-04-20 @ 10:15:45
URL: http://bergden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0