Underbar dag.

Shit, vilken bra dag det har varit idag alltså! Solen har lyst hela dagen, känns verkligen
att sommarn är på G nu :) Superskönt!

Efter skolan idag åkte jag och mami till bergvik, jag skulle ju ha skor. Men dom
jag ville ha fanns bara i 38or, jag skulle ha 37or. Så tjejen där skrev upp artikelnummret
åt mig och bad mig åka till stan, men jag orkade inte. Gick till skopunkten istället och
där hittade jag ett par jättefina skor!! Och jag köpte dom, blev bara lite sur, 38 var för stort
och 37 perfekt typ. Men en tjej där gav mig ett tips och sa att man kunde töja ut dom lite om
man blötte ett par nylonstrumpor och gick runt med ett tag, så ska snart ta och göra det.
Brukar inte gå i tygskor, men dom var fantastiska :)

Juste, min syster var här och käkade idag. Roligt och se henne och snacka
massa skit som vi brukar liksom. Ska ta en sväng på stan med henne nån
dag till veckan eller något.

Nej, ska kolla klart på Andra avenyn och fixa med skorna och så.
Vi hörs imorron, Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0