Valborg (:

haha shit, jag är astrött just nu! Trots att jag fick typ en timmes sovmorron
eftersom vi ska ha friluftsdag och vi ska vara på skutberget runt 9. Det skönaste
är att jag inte har behövt sminka mig nu, så jag är i stort sett nyvaken. Eller ja, har
gjort rent piercingen, borstat tänderna och satt upp håret, ska snart dra på mig
mjukisbrallorna och linnet, sen sticka :) Ska in på Statiol innan jag möter Nandi
och Anna för jag kommer inte hinna äta nån frukost och för en gångs skull är jag
hungrig.

Sen är det ju valborg idag också, och jag har fortfarande inte bestämt vad jag ska göra.
Men det märks väl senare, brukar inte kunna planera blir inte som jag tänkt mig
då precis, så nu är det bara vänta o se om det finns något roligt, det tror jag nog :)

Nej, nu ska jag sticka. Hinner nog inte blogga något mer idag.
Så ni får ha en jättebra dag/kväll :)

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0