Fredag.


Gah, är lite grinig just nu. Kanske inte borde vara det, men är det.  Orkar inte
dra upp anledningen heller precis.

Anyway, hoppas ni sovit gott för det har jag gjort :) Börjar klockan 10 idag, om inte
senare.. Jag vet inte om min svenskalärare är sjuk idag också. Det märks när jag
kommer till skolan helt enkelt.

Borde plugga nu, har som sagt prov idag. Kan inte speciellt mycket, speciellt inte
ögats delar som jag borde kunna. Trots att jag har pluggat så kan jag dom inte, det
sätter sig bara inte eftersom jag inte tycker det är så intressant. Förhoppningsvis går
det helt okej, får plugga lite i skolan också. Provet är ju trots allt näst sista lektionen..

Men ja, hoppas ni får en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0