Onsdag.


Jag har fått lite frågor om vad som händer just nu. Kanske stog lite om det
i gårdagens inlägg, att jag inte mådde helt 100. Känner än idag att jag inte vill
berätta riktigt än. Vet fortfarande inte så mycket, eller jag vet allt. Förutom en sak.
Som jag bara vill få reda på nu. Tyvärr lär jag inte få det på ett par dagar, kanske
veckor, vem vet? Men jag ska berätta, när jag får reda på den sista detaljen som är
så viktig för mig. Som får mig att kunna gå vidare.

Idag har det varit slappt. Som sagt, läsdag. Tråkigt, men ganska kul. Jag och Sandra sitter
i 'hennes' rum på skolan och "läser". Haha! Istället sitter vi och pratar om allt och inget, och vi
löste även sudoku idag. Ganska kul faktiskt, mycket roligare än att läsa. Var även upp till
skolsköterskan. Fick tid på fredag, ska nämligen dit och kolla min syn. Får se om den försämrats
något. Vilket jag tyvärr tror. Men ska inte ta ut något i förskott, får hålla tummarna.

Nej, kolla på efterlyst & insider. Sedan blir det sängen. Skola mellan 9-11 imorgon, sedan
stan med syster. Får se om jag drar till skolan. Vill inte, men måste nog. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0