Tisdag.


Hej, var ett tag sedan. Allt bra med er? Med mig blir det väl lite bättre.
Har det fortfarande lite jobbigt, men det går. Tack vare världens bästa vänner!

Jag är trött som ett as, om jag ska vara ärlig. Jag vill bara krypa ner under täcket
och sova ett par timmar till. Dock är jag ganska glad, för idag och imorgon har vi
läsdag i skolan. Ska ta ett snack med min mentor, och sedan syslöjdsläraren. Vill
gärna fortsätta på min halsduk. Hoppas jag får det :)

Borde kanske göra mig iordning, ska ta bussen om ca 1 timma, ska möta
sandra vid gruvlyckan sen ska vi gå tillsammans den sista biten. :) SötSandra!

Nej, nu ska jag göra mig iordning. Hörs kanske senare.  Ska försöka
få igång bloggandet nu också. :)

Kommentarer
Postat av: Therese

hej hej. Behöver du julklappstips så finns det på min blogg :)

Prenumerera gärna!



Ha d gott!

2008-12-16 @ 16:23:44
URL: http://onlythereseolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0