Tisdag.


Vet ni vad? Hädan efter kommer jag blogga endast när jag känner för det.
Jag kommer nog aldrig orka updatera varje dag. Så jag skriver när jag vill
blogga, när jag har lust att göra det. Det låter väl som en bra idé? :)

Idag fick jag i allafall ta ledigt från skolan för min mamma. Bara gå hemma och slappa.
Blev inte så mycket slappande. Valde att följa med mami först till läkaren. Sen hem till min
moster för vi skulle till Ikea. Min moster och hennes familj har flyttat in till ett radhus. Jättefint!
Så hon skulle till ikea för att köpa lite grejer. Min kusin följde även med, och mami såklart.
Käkade på Ikea och gick runt där nån timme. Kollade även på grejer till mitt rum, ska ju göra
om mitt rum nu. Tapetsera, köpa nya möbler osv. :)

Var även vid bergvik och köpte lite grejer, och siba. Sen efter vi lämnat av moster och kusin
hemma hos dom så åkte jag och mamma till stuvbutiken och kollade tapeter. Har dock hittat
den jag vill ha, men kollade på det jag ska ha på resten av väggarna. Eller om jag mot förmodan
skulle hitta nån annan jag vill ha. Men nej! Jag vill ha Manhattan på min vägg.

Nu har jag pluggat lite, har prov imorgon. Funderar starkt på att bara göra provet och sen gå hem.
Jag vet inte, får se hur jag gör. Helt enkelt ta en pluggdag hemma liksom.

Nu ska jag plugga lite till, sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0