Bussjävel!


Gah, skulle med bussen till Bergvik nyss. Gick ut så jag tänkte va i tid för bussen brukar
va jäkligt tidig på helgerna. Men när jag var påväg till hållplatsen så ser jag bussen, hela
10 minuter tidig! Åååh! Jag sprang som bara fan, men inte så lätt i klackskor, vilket gjorde
att jag missade bussen och inte väntade den heller. Nästa buss går inte förräns om en
halvtimma typ. Fyfan!

Ska i allafall till bergvik och kolla på skor. En klänning också, hoppas den finns kvar.
Det märks väl, hoppas! Om jag inte hittar skor där så skulle mami med mig till Skåre och
kika för där brukar jag alltid hitta ett eller två par som jag tycker om. Alltid något.

Men vi hörs senare. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0