:(


Nu håller min syster på att flytta .. Och själv sitter jag här, helt förstörd och bara gråter.
I know, lite töntigt kanske. För hon ska trots allt bara flytta 10 minuter här ifrån. Men jag kommer
sakna henne. Kommer ju inte ha någon att gå in till på kvällarna, och prata med och allt sånt där.
Nu måste jag cykla till henne så fort jag vill henne något.

Har säkert gråtit i ett par timmar nu, och jag kommer nog göra det ett bra tag till.
Men ja, jag får helt enkelt åka till henne efter skolan och sånna saker. Det löser sig på ett
eller annat sätt. Mig slipper hon inte så lätt, om hon trodde det. Haha!

Nu ska jag gå ner, och försöka va lite social om inte tårarna tar över. men vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0