Fredag.


Blev inte så mycket bloggande igår märker jag, förlåt för det. Men jag hade fullt
upp hela dagen. Var ju som sagt på stan och skulle fixa mina pengar. Men ja, hon
på banken var tvungen att ha något annat papper, så jag och mami sprang iväg till
Överförmyndarnämnden och fixade det. Sprang tillbaks till banken, och då gick det. Men
då skulle det ta ett par dagar innan jag skulle få mina pengar, sen kommer dom in på ett
konto som jag inte har tillgång till. Hon sa att mami har det, men hon har aldrig kunnat ta
ut pengar där ifrån, jag fattade ingenting.

Sen var jag även med henne på bingo, tro det eller ej. Tråkigt och kallt var det. Och vann inte ett skit.
Alla pensionärer vann ju hela tiden. Tyckte personligen att dom kunde åkt hem och lagt sig så en annan
skulle få nån chans att vinna också.

När vi kom hem därifrån så somnade jag direkt typ, och klockan var endast 22. Ställde klockan
på 3.50, för 3.55 började andra delen på Anne franks dagbok. Så jag har kollat på den nu. Och gråtit
ihjäl mig typ. Usch, så hemskt!

Nu ska jag dra mig upp ta ipren och äta något för att min ipren ska hjälpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0