Fredag.


Blev väckt runt 11 idag av mami, då tog vi bilen till Norrstrand och gick till sundstatjärn
med moster och mina två kusiner. Var där till 16 typ. Vi solade, badade, spelade fotboll osv.
Härligt som bara den var det verkligen! Blir till att dra dit imorgon också.

Sen mötte vi upp min andra moster och kusin vid bussen, så söt och kom och kramade mig.
Men vet ni, det har ändrats. GAH! Han är mer vild än tam den killen. Slåss och sparkas gör han.
Nyper mig gör han också, och tro mig för att endast va 6 år så är han stark som bara den!

Har i allafall suttit och pratat en hel del med min moster nu i ett par timmar. Känndes skönt.
Hon finns alltid där för mig, och hon är så enkel att prata med. Hon förstår mig verkligen, bättre
än vad någon annan gör. Hon är nog den enda jag verkligen snackar med när jag mår dåligt.
Jag är så glad att jag har henne som moster alltså!

Nu ska jag snart sova. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0