Huvudvärk


Hejsan mina vänner. Kom nyss hem från bergvik. Blev inga shorts för dom fanns bara i strl 44.
Lite för stort för min del. Träffade även Adam och hans kompis Sonny där. Stog och snackade
lite. Gick iväg, hamnade på Affection. Det är inte bra att låta mig gå in i den butiken med pengar.
Fick med mig en parfym och en body lotion med samma lukt hem. Visar bild lite senare.

Sen mötte jag Adam och Sonny igen, och vi snackade ännu mer. Sen blev det att jag gick
med dom. Haha, bröt nästan ihop av skratt alltså. Det passade mig bra, som vart depp nu
några dagar. Vi gick i allafall runt där och kollade runt och grejer. Sen tog vi bussen hem.
Så gick jag med Adam hem, och så stog vi utanför honom och snackade en stund. Sen var det
bara för mig att pallra mig hemåt.

Nu sitter jag här, med huvudvärk. Ipren skriker efter mig, haha! Blir snart duschen också. Men
nu ska jag kila.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0