Ingen ork.


Har inte haft någon ork att blogga idag, allmänt trött och seg helt enkelt. Precis så jag
orkade hoppa in i duschen och sticka till syrrans jobb och lämna några grejer till henne.
Bara det tog på mina krafter alltså. Tror jag börjar bli sjuk, eller något sånt. Mår inte alls bra.

När jag kom hem förut så fick jag i mig lite mat i allafall, sen har jag bara legat och
degat i sängen. Kollat på Singing bee och Jönssonligan. Nu kollar jag på 8 mile, inte för
att den är sådär jättebra men finns typ inget annat att titta på. Ska försöka ladda hem några
filmer som jag kan ligga och kolla på sen. Orkar inget annat alltså.

Men ja, hoppas ni haft en bra dag och hoppas ni får en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0