Måndag.


Om ni bara visste hur trött jag är, det är hemskt att vara vaken en hel natt.
Iofs har jag ju vart pigg tills nu. Hunrgig är jag också, tänkte höra med mami
om hon kunde göra pannkakor eller något men då hade hon gått och lagt sig
igen. Så det känndes inte sådär jätteskoj precis.

Och jag vill sova, funderar faktiskt på att göra det. Håller på att ladda hem några avsnitt
av I en annan del av köping som jag tänkte kika på och då lär jag säkert somna, lovar.
Men vore bra om jag orkade hålla mig vaken, men mina ögon orkar inte. haha!

Men det märks sen om jag somnade eller inte, isåfall sover jag resten av dagen säkert.

Vi hörs i allafall senare, xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0