Mina flickor


Söta Anna messade mig förut och undrade om jag ville med ut en sväng, och självklart vill
jag det! Har inte träffat henne speciellt mycket under sommaren, vilket borde bli ändring på
tycker jag. Åkte i allafall till henne, sen gick vi till Nandi sen har vi bara gått runt och snackat
och haft jättekul som vi alltid har tillsammans. Ni är massa bra flickor. Sen drog Nandi hem
och jag & Anna började gå hem mot henne. Började spöregna då, typ. Inte så himla skoj.
Tur att jag hade min cykel där så jag slapp gå hem säger jag bara, haha.

Men nu blir det sängen tror jag. Drar nog till stan en sväng imorgon sen städa lite på
rummet. Och imorgon kväll kommer mormor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0