Mormor är här.


Fullspäckad dag säger jag bara. Stack iväg runt 14-tiden till banken med mami och
fixade mina pengar. Han som hjälpte oss var urgullig, hehe. Sen efter det stack vi till
stan, mami beställde klipptid. Kollade sedan runt i affärer, köpte endast en tröja från
Bikbok med tweety på. Superskön är den. Tog den i XL, haha. Som sagt, jag älskar stora
tröjor.  Åt på café duvan också. Det var mysigt. 

Sen klippte mami sig klockan 17, och min syster kom ner till stan och så mötte vi
mormor på stationen. Damn, jag har saknat henne faktiskt! Men nu är hon här i allafall.
Var iväg och handlade på Netto, mami köpte xray till mig wiho. Sen åt vi en mysig
middag tillsammans.

Nu ligger jag i min säng och kollar på något på kanal5, min syster och Chris sitter också
här inne och gör mig lite sällskap sådär. Men dom är muppar!

Nu ska jag föna håret. xoxo

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejsan! Otroligt fin blogg du har här :)

2008-07-22 @ 12:47:13
URL: http://blondblondare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0