mysfredag


Damn vad slappt jag har haft det nu på kvällen alltså. Bara legat i sängen ätit godis
och kollat på Tur&Retur, så jävla söt film alltså. Haha! Nu går Saw2 på tvn. Ligger och
kollar lite smått, jag och skräckfilmer är inte bästa vänner kan jag tala om för er.
Men jag ska nog försöka titta på den, för jag har faktiskt inte sett en enda Saw-film
pga att jag hatar skräckfilmer.

Imorgon ska jag nog till bergvik och köpa skor och. Fick ju pengar idag, ringde telefonbanken
då hade jag fått 400 kr mer än vad jag egentligen ska få. Både jag och mami blev lite fundersamma.
Men vadå, jag tackar ju inte nej till 400 extra hehe. 

Nej, nu blir det film och sova typ för jag har huvudvärk.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0