neej ;o


Herregud säger jag bara. Ni vet, jag har ju solat hela helgen, och fått en jättefin bränna
även i ansiktet. Tror ni inte jag börjar flagna nu eller? På näsan och i pannan. På näsan försvinner
ingen färg. Men lite i pannan. Gud va kul att jag kommer va helt blek på en fläck i pannan. Eller inte!

Jag får helt enkelt hoppas på att det blir mera soliga dagar innan skolan börjar så kanske det går över.
Annars får jag helt enkelt sola solarium hos min syster nu när hon flyttar på fredag.

Men ja, jag börjar bli lite trött och har fortfarande huvudvärk så ska hälla i mig vatten nu och
sen sova faktiskt. Ganska skönt att jag äntligen vänt tillbaks på dygnet.

Bilden på parfymen och min bodylotion kommer imorgon istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0