Onsdag.


Hej mina vänner.

Ligger i sängen skapligt nyvaken nu trots att jag inte skulle somna. Iofs somnde jag runt
6 imorse, och vaknade runt 11 av att det ringde på dörren. Trodde det var min konstiga granne
men det var inte han utan det var vaktmästaren.  Då visade det sig att en lastbil eller något har
backat på betong-grejen som står mellan varje rad typ på parkeringen, så den har ramlat ner.
Över våran bil också, nu hade vi en jäkla tur att bara nummerplåten blev lite bucklig eller vad mami
sa.  Men ofta man backar på en sådan? Helt sjukt!

Men i allafall, jag somnade efter det. La mig och kollade på film och somnade såklart.
Och inatt orkar jag inte vara vaken, så jag ska faktiskt ut och gå/jogga en tur lite senare
så man blir lite sliten och trött.  Då kommer jag somna skönt.

Nej, nu ska jag med min mamma till affären tror jag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0