Onsdag.


Hejsan vänner!

Nyss duschat och så, dunkar lite musik oså nu. Mami åkte ju 6 imorse, och syrran började
jobba klockan 8 så jag är ensam hemma. Är ganska skönt. Ikväll blir det Rix fm festival med
Nandi om hon nu orkar, annars går jag nog med Anna och några. Blir skoj!

Just ja, min konstiga granne ni vet var och ringde på när jag stog i duschen! Han plingade på
och drog i handtaget i säkert 10 minuter, han är fan läskig alltså. Usch! 

Nej, nu ska jag fixa mig och sen åka till Ica och inhandla lite grejer som jag kan äta sen.

Men vi hörs kanske ikväll efter festivalen, annars imorgon. Puss

Kommentarer
Postat av: Johan

haha sjukt , vart bor du ?

2008-07-12 @ 01:35:21
URL: http://crazyek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0