Rest in Peace

Min farbror från Dalarna ringde hit för en timme sen ungefär. Han frågade om jag
hört något från mina kusiner alltså hans barn om Spanien. Jag tänkte då att dom
kanske planerat att åka ner och ville ha med oss. Om jag ändå hade sån tur. Nej,
rätt som det är hör jag i örat "farfar dog för ett par dagar sen".  Då brast allt. Visst,
jag har inte träffat honom så många ggr eftersom han nu bott i Spanien, men ändå.

inte nog med att det var 5 år sedan min pappa dog i söndags. Och så kommer det här.
Känns ju riktigt roligt, eller inte. Så 28 Juli eller något sånt åker vi upp till Ludvika då jag och
min syster ska vara med på boupptäckningen (?). Vi kommer tydligen också ärva.  Men hellre
vill jag ha min farfar kvar.,

Kommer sakna att höra hans röst när han ringer och alltid säger "gumman, hör du vem det är?".
Och när han tjatar på mig att börja fotbollen igen, så han en dag får se mig på tv. Han är för söt.

Han har det bra där han är nu i allafall, med pappa. 

R.i.p Henry ' farfar ' Sörbom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0