Skåre

Har vart i Skåre en sväng och köpt ett par skor och ett par mjukisbyxor. Blev slip in skor.
Rea var det också, så dom kostade endast 50 kr. Haha! Jättesöta är dom. Sen mjukisbyxorna.
Haha, tänkte ta M för att dom inte skulle sitta sådär jättetighta. Men nu när jag kom hem och
visade dom för min syster och hennes kille så märkte jag att det var herrstorlek. Alltså, från
herrarnas avdelning om man säger så. Kanske därför tjejen i kassan kollade konstigt. Men vadå,
dom är sköna som satan. Ska bara sy upp dom lite i benen, som min mormor kan få göra när
hon kommer imorgon.

Just ja, hon kommer imorgon också. Har inte träffat henne på ett par år pga familjeproblem.
Men nu verkar allt lugnt och det känns bra, för min mormor är massa bra! Sen kommer även
min bästa morbror ner på tisdag också. Wiho! Ska bli superkul.

Nu ska jag gå ner i källaren och se hur det går för min syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0