Skicka brev


Har inte gjort det på flera år, men nu ska jag det allt. Haha, en kompis till mig 
spelade in när han sjöng för mig (skitsött var det!) och jag skulle sjunga tillbaks
eller han skulle få en chipspåse. Det här var liksom förra året i November kanske. Och han
har tjatat jättemycket om den där chipspåsen, och nu orkar jag inte höra det mer. Så nu ska jag
faktiskt skicka 20 kr till han haha. Och ja, han bor inte i Karlstad så jag måste typ skicka. 
Så han får sin chipspåse. Det roligaste är att han tror inte på att jag ska göra det.

Tänkte skicka imorgon, men ska faktiskt ta och sticka iväg till ica och köpa ett frimärke och skicka iväg det.
Han kommer bli ganska förvånad när han får det, det vet jag! 

Nu ska jag åka iväg. Och sen blir det hem och film.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0