Slappis


Har nyss käkat pizza med mami. Hon orkade inte laga mat, så fick bli det idag. Mycket gott!
Annars har jag bara legat i sängen typ. Har så ont att jag inte orkar röra mig, sen är jag trött.
Smörjde in ryggen förut i allafall, och lite bättre är det. Får sitta i stora linnen/tshirtar för att det inte
ska göra ont. Och imorgon som sagt blir det vildag från allt stekande.

Min morbror kommer även tillbaks antingen imorgon eller på tisdag. Jag längtar! Han lovade mig
att vi ska gå på stan och shoppa trots att han hatar shopping. Gulligt av han att ställa upp för min
skull sådär. Får inte shoppa för mycket bara, måste spara lite pengar också.

Nej, nu ska jag fortsätta vila lite. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0