Söndag.


Nu i helgen har jag verkligen varit dålig på att blogga alltså. Men jag orkar bara inte sitta
inne vid datorn när det är så fint väder. Så jag har varit ute på beachen hela helgen. Och det
var riktigt skönt kan jag säga er, är jättebrun nu. Har bränt mig på ryggen också, även näsan
och kinderna. Inte så skönt eftersom jag inte kan ligga på ryggen längre. Men det får gå. 
Jag är glad att jag kommer va ännu mer brun sen när det lagt sig. Jag och mami tänkte dra
iväg imorgon också, men vi sa att vi skulle stanna hemma och vila imorgon vilket behövs.

Moster och kusin har åkt hem också, eller dom skulle sova en natt hos mosters kompis Karin.
Eftersom det var meningen att vi skulle på boupptäckning i Ludvika. Men den har flyttats till slutet
på augusti istället.

Nu ligger jag här i sängen, nyduschad. Ska snart ta och åka iväg till ica och köpa en apelsin mer.

Hörs kanske sen, puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0