Stan


Har nyss suttit ute på balkongen med min mami och ätit frukost.  Det var
mysigt. Solen skiner och allt! Hon föreslog även att vi ska ta en tripp till stan.
Så vi ska dit snart, eller något sånt. Håller på att göra mig iordning i allafall.

Går nog även in på banken och tar ut lite av mina pengar som min mami och
överförmyndaren fört över på mitt konto. Ja, fick ju en stor summa pengar när
min pappa dog tyvärr som jag måste ha överförmyndare på. För er som inte förstår.

Haha, sen sa mami att hon skulle på bilbingo ikväll. Inte min grej, men hon ville ha med mig.
Och visst, försöka vinna lite pengar och så. Även umgås med mami. Inte så ofta hon och jag
hittar på något och det kan vara skönt att göra något med henne också. Så dit ska jag med ikväll.

Hoppas bara jag vinner nu också!

Nu ska jag fixa mig, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0