Tisdag.


Blev inte alls så mycket sömn inatt. Huvudvärken tog över och känndes som att någon
slog mig i huvudet med en hammare och när jag lyfte huvudet lite så tyngdes det ner.
Tog Ipren, drack massa vatten men den gick knappast över.

Somnade inte förräns runt 6 imorse, äntligen! Tänkte sova hela dagen eftersom jag mått
så dåligt inatt. Men nejdå, då kommer min mamma in innan 11 och börjar babbla om att hon
ska på möte med min överförmyndare som har hand om mina pengar. Jag fattade inte så
mycket av vad hon sa men det blir nog säkert bra.

Och nu kan jag helt enkelt inte somna om, fint väder ute också. Borde ta mig ut. Men jag
orkar inte. Jag vet inte vad det blivit med mig alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0