Tisdag.


Inte speciellt många timmars sömn blev det. Somnade runt 6-tiden imorse
eftersom jag hade världens huvudvärk. Blev väckt för en halvtimma sen av att
syrran stog och ryckte i min arm. Nåra killar skulle kika på elementen. Dom har
tydligen gjort det i alla lägenheter här. Haha, lite skoj att vakna 9 på morgonen
och så står det ett par snygga killar i ens lägenhet liksom. Inte illa det!

Idag ska jag även till Bomstad med min syster och sola&bada. Solen skiner, och knappt
ett moln på himlen. Varmt var det också på balkongen. Så det bir skönt att komma iväg till
stranden lite och få lite färg sådär. Så dit ska jag lite senare.

Ha en bra dag! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0