Torsdag.


Inte blivit något bloggande idag för att jag har försökt att umgås med min mormor
och morbror så mycket som möjligt då dom skulle åka hem. Och just nu sitter dom på
bussen. Vi körde dom dit och kom hem för ca 10 minuter sen. Känns tomt, och ja ..

Men iofs, min morbror sa att han skulle komma tillbaks redan på måndag eller tisdag så
skulle han och jag shoppa. Sen kommer mormor igen i mitten på Augusti. Det blir skoj!
Sen kommer även min moster och min lilla sötkusin imorgon.

Strax ska nog jag och mamma ta en sväng till Bergvik, för jag ska kolla på en ny bikini.
Blir till att sola imorgon på dagen, innan hamnfestivalen på kvällen. Hoppas det blir av,
ska höra med lite folk sådär.

Nu ska jag kila, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0