Torsdag.

Godmorgon.

Ska snart ta och göra mig iordning, och kanske dra till stan en sväng om jag orkar.
Blir nog ingen speciell shopping, bara kolla runt lite.  Drar nog med mami eller något.

Min syster kommer börja flytta idag också, visst det är inte långt härifrån men jag kommer
sakna henne en hel del. Jag är så van vid att hon ska vara här hemma, och jag kan gå in till
henne och bara sitta och snacka om allt och inget. Så kommer det inte vara nu. Men jag
kommer nog vara hos henne en hel del (a). Hon bor närmare skolan och så, haha.

Just ja, visade aldrig parfymen och det igår. Men det är för att min kamera krånglar
lite just nu. Men jag hittade en på nätet som jag kan visa er. Men det är endast parfymen.
Men ja, köpte ju bodylotion i samma märke och så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0