Torsdag.


Gårdagen var riktigt bra. Värsta bara att jag stog upp konstant i 5 timmar i klackskor.
Inte sådär jättenice, men vafan det var värt det. Stog där i två timmar innan det började.
Så fick helt okej platser, men det kom massa fjortisar som trängde sig före oss. Men
rätt som det var känner jag hur Nandis syster drar tag i min arm och drar fram mig. Så
vi kom längst fram.

Sen hade jag inte ätit något, så jag började bli helt yr. Men jag fick två muggar med vatten.
Blev lite bättre då i allafall. Och Brolle var helt underbar! Jag är kär. Så det var helt amazing.
Dom från Karlstad som inte var där och kollade måste ha varit helt dumma, dom missade
verkligen något kan jag säga er. 

Vaknade klockan 15 idag, eller först runt 13 av att min mamma ringde och hon sa åt mig att
inte sova mer. Men jag var jättetrött, så jag sov i två timmar till i allafall. Sen har jag gjort middag.
Och bara legat och slappat. Snart kommer hon hem, och jag vill se vad hon köpt till mig!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja det gör de, men köp en större storlek om du vill ha lite lösare fit.

2008-07-11 @ 10:26:19
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0