Vända tillbaks på dygnet?

Jag var ju vaken hela förrförra natten, och igår natt somnade redan runt
21.30 och vaknade runt 13-tiden idag. Gissa om det var skönt. Men kännde först
lite ångest över att jag inte har vänt tillbaks på dygnet. Men nu känns det som att
jag har gjort det för jag är trött. Skitbra egentligen. Ganska ointressant för er att läsa
egentligen, men för mig känns det så himla skönt. För hela lovet har alltså bestått
av att gå och lägga sig runt 6-7 på morgonen och sova till 17-18. Inte sådär jättekul.
Har inte kunnat umgåtts speciellt mycket med kompisar pga det. Men nu ska det bli ändring.

Var iväg till ica förut och köpte lite gottigott. Så nu ska jag lägga mig här i sängen och mysa lite
och kolla på Norges Herligste.

Vi hörs imorgon, puss på er


Kommentarer
Postat av: Johan

nice =)

msn ?

städar du hos andra ?:D

2008-07-15 @ 03:30:03
URL: http://crazyek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0