Våra bästa år.


Ska strax dra till Bergvik med min mamma och mormor, tror jag. Ligger och kollar på
Våra bästa år just nu, vilket dom också gör så jag tippar nog på att vi åker när det slutat.
Ska försöka flörta in mig hos mamma så vi kan åka till BKE först så jag kan höra med
dom ifall dom kan låsa upp min mobil så jag kan byta till comviq istället för telia.

Sen blir det som sagt Bergvik och shopping om jag hittar några kläder vill säga. Så fort
jag har pengar hittar jag ingenting, när jag inte har pengar hittar jag en massa. Det är
så himla typiskt allså. Det gör mig lite grinig också.

Nej, nu börjar det bli spännande här så nu måste jag kolla. Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0