Vart tar solen vägen?


För bara en liten stund sen. Nu verkar det som att det börjar bli mulet och det blåser.
Humm, jag som hade värsta tänkt och gå ut och allting. Inte så himla kul kanske. 
Och sen blir jag lite grinig för innan sommarlovet började så var det superfint väder och
jättevarmt. Och det stog även överallt att det skulle bli en rekordvarm sommar. Jaha, vart är
den solen undrar man?

Nej, usch vilken hemsk sommar det har varit än så länge. 

Jag ska nog i allafall kila iväg och köpa glass sen tror jag. Det skulle inte sitta fel.




( bild från förra sommaren )

Kommentarer
Postat av: Johan

hehe bra städhjälp är så svårt att få tag på du vet ;)

händer idag ananrs då?

2008-07-15 @ 13:04:59
URL: http://crazyek.blogg.se/
Postat av: Johan

hehe :P

Nja mina kusiner är i stan så ska väll träffa dem sen och åka hem till min syster som bor i dej ikväll å äta mat där ikväll =)

gör du annars om dagarna då när du inte sover ?:D

2008-07-15 @ 14:21:56
URL: http://crazyek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0