Ännu en sömnlös natt..



Ja, jag har haft svårt att somna dom senaste nätterna. Blir alltid så sent, alltid runt
6 på morgonen. Jag vet inte vad det är heller. Men nu är det så mycket tankar som
flyger runt i mitt huvud. 

Men, en sak är bra med att jag är så pigg. Då kan jag städa mitt rum, haha.
Ja, för Nandi ska sova här imorgon/idag och ja mitt rumt är inte i världens
bästa skick just nu det behövs en liten städning. Iofs är Nandi van vid att det
kan se ut såhär men kan röja upp lite i allafall.

Ska bli mysigt att hon ska sova över här, och bara sitta och snacka på kvällen och allt.
Man har så roligt med henne alltid, hon skratter jämt och då menar jag verkligen det.
Hon är världens bästa vän, och jag är glad att jag henne som kompis faktiskt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0