Äntligen klar.


Har nu suttit i flera timmar med min uppsats om händelsen i Amstetten.
Ni vet, han Josef Fritzl. Ska jag vara ärlig känndes det konstigt på något sätt
att skriva den. Jag blev arg! Ibland kännde jag bara för att kasta allt i golvet. Ha
sönder något bara för att jag blev så frustrerad. Men jag kunda låta bli, hehe.

Jag är i allafall färdig nu & jag själv är nöjd med den faktiskt. Hoppas verkligen
att min svensklärare är det också.

Haha, jag har även jätteont i händerna efter att ha skrivit för hand. Trött blev
jag också. Så nu tänkte jag stänga av datorn & lägga mig och kolla på tvn
och sen soomna skönt. För att imorgon vakna upp på ganska bra humör.
Försöka kan jag åtminstonde göra (a)

Men hoppas ni haft en bra söndag. Sov gott och dröm sött.

<3

Kommentarer
Postat av: Jea

Ah ok, då hänger jag med igen ^^ Vad har han sagt egentligen? :O

2008-06-01 @ 22:44:55
URL: http://crownedindespair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0