Besviken ..



Egentligen skulle jag varit på stan idag med min syster och kollat klipptid och allt.
Men hon svek, as usual! När jag väckte henne imorse som hon sa åt mig igår så
orkade hon inte. Jag som hade varit vaken hela natten för att vända tillbaks på dygnet
och för att jag skulle hinna till stan och så svek hon så. Nej, jag blev riktigt besviken..

Jag har i allafall sovit ett par timmar nu. Mami kom in för en timme sen och sa att hon
hade lagat mat och allt åt mig trots att det bara är jag som ska äta. Min mamma är bra <3

Tänkte dra till Ica strax och fixa något gott. Dom visar två bra filmer på tvn ikväll som
jag funderar att kika på. 


xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0